Andra advent - Dagen

Andra advent idag! Ska dricka glögg och äta lussebullar snart men först så tänkte jag berätta vad jag har gjort idag om någon vill veta. 
 
Imorse så vaknade jag runt 11. Sen kväll igår. Jag gick upp och åt en advent frukost och mös lite framför Tv:n. Ungefär en timme senare så gick jag och min lilla syrra ut. Jag skottade och hon åkte pulka på tomten. Så jag hoppade alltså dansen idag. Så jäkla kallt ute idag också. Men men så gick vi in sen och såg på en film som är slut nu så nu blir det som sagt adventsfika med family ! 
 
Jag vill också säga att min blogglust är inte på topp så kommer kanske inte skriva 5 inlägg om dagen. Det kanske bara blir 1 - 2. Men ibland så blir det ju så att blogglusten kommer och går, ibland har man jätte mycket insperation om vad man ska skriva om ibland inte. Själv så tror jag att det beror på just nu att vädret är lite deppigt när det är så kallt ute. Hoppas såklart att jag snart kommer får värsta insperations kicken! Men har en super advent ! Puss Julia
 

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0