Ångrar inte mina misstag.

Man ska inte ångra sina misstag. Jag gör iallafall inte det...
 
Även fast man först känner att man gör allting fel och att allt blir misslyckat, att man kunde spola tillbaka tiden osv, så är det inte rätt tänk.
För att har ni inte tänkt på att ni lär er av era misstag, och det är dom dom har lett er dit ni är idag...
Visst, nu kanske ni tänker att ni hatar "stället" ni är på idag, MEN om det inte är bra nu, så kan det bara bli bättre.
 
Alla har framgångar och "bakgångar" (om det nu finns ett ord som heter det) och det är skitbra!!
Om du ALDRIG hade gjort ett misstag, så skulle du inte veta VAD du skulle göra för att bättra dig och "Lära känna livet".
JAG personligen har gjort minst 16972 fel, men jag är typ stolt över det.
 
För att det känns som att jag vet bättre nu, gått igenom så mycket och därmed också utvecklats och blivit en person med mååånga erfarenheter, haha. 
"I was born to make mistakes, not to fake perfection." Bästa citatet, ju. 
Jag är såklart även stolt över allt bra jag har gjort, det är dom sakerna som ökar ens självförtroende. 
PUSS, från eran Hannah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0