Det är så kallt så man avlider!

 Min 100.onde bild på instagram btw! Och senast som jag kollade så är det bara 1 follower kvar tills 400.
SÅ FÖLJ @HANNAHSAFSTEN PÅ INSTAGRAM NUUU :D
 
Trots varm vinterjacka, vinterskor med ull, halsduk och vantar så är det iskallt! 
Jag älskar snööön mycket för den är ju lite mysig sådär, men minusgraderna.. Hm, nej.
 
Min dag idag har varit typ ganska helt ok bra, faktiskt. 
Förutom behavior warningen idag av en halvpsyko lärare så har jag skött mig rätt bra i skolan... Aa det har jag, för jag är en duktig flicka, aa det är jag. Superduktig. hhahaha nejmen jag drev bara.
 
Glöm nu inte att följa mig på instagram som jag skrev över HAH!
PUSS, Hannah
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0