Snöstorm

Sitter här hemma i min onepice framför brasan och ser på 90210! Skolan släppte oss kvart över ett så att vi skulle komma hem innan det blev mörkt. Inga bussar gick/går så jag och viccan gick hem. Kom precis hem efter att har gått em i cirka 2 timmar... Snön var upp till min midja på vissa ställen och det blåste så mycket så att min mössa åkte av två gånger. Men det ör skönt att vara hemma nu och bara mysa. Våran skola är kanske stängd imorgon för att man inte kan ta sig ditt! Chill! Men uppdaterar mer ikväll och ska försöka få upp bilderna som jag sagt läge nu men håll ut. Det där kändes lite 'Okeeey? why would i care?! Men om ni nu bryr er så ska jag få upp bilderna snart :) Puss Julia!

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0