3 tips om du inte vill att nån ska sätta sig...

...bredvid dig på tunnelbanan/bussen.. aahahahah !
Alltså detta inlägg är ju typ liite random om man säger så, fast det spelar liksom ingen roll.
Jag typ har värsta badass knepen (wooow, ellerhur?! nej) om du inte vill ha massa fula gubbar eller så som sätter sig brevid dig på bussen eller tunnelbanan osv..
 
1. Som typ ALLA gör så det funkar ej så bra, fast anyway: Lägg väskan brevid dig på det andra sätet...
 
2. Låtsas att du är sjuk, alltså typ hosta, nys osv HAHA awkward men iallafall. Ingen kommer vilja sitta med dig för att dom vill ju inte bli "smittade" själva... 
 
3. FUNKAR BÄST! Om det regnar/snöar och du går till bussen med ett paraply, så kommer det ju att bli blött.. Lägg det blöta paraplyet på sätet brevid dig ! "moaha vad smart jag är.?" -.-
 
 
HAHHAHAHAH OMG TÖNT JAG ÄÄÄR. Planerar och skriver inlägg om hur man gör så ingen vill sätta sig brevid en på bussen.... JÄVLA WB-FA-OFFER ÄR MAN (4. Sista knepet: Var allmänt mobbad, precis som jag)
JAG ÄLSKAR SNÖ, fattar inte hur folk ens kan klagta på det!? Var glad liksom, för förra året kom det nästan ingen snö alls förens typ några dagar innan jul typ, och då klagade folk också... 
aja. PUSS, Hannah

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0