Jag och alla mina åsikter...

Nåt jag e sjukt dålig på är att inse olikheter. Jag har ofta en stark åsikt, om det mesta faktiskt. Men ibland kan jag komma till en punkt där jag typ inte kan vända i mina "argument" eller hur man ska skriva. Till exempel när jag & en person tycker olika... Inget är rätt, inget fel. Eller vem avgör det egentligen? 

Jag har skiitsvårt för när folk försöker styra mig, vilja ändra mig och mina åsikter/tankar. Kommer aldrig hända hhahahh.. Tycker jag att något är rätt i mina ögon, så är det rätt det. Kan liksom inte ge mig, haha envis.?

Igår så pratade faktiskt jag och min kompis Amanda om just detta. Båda vi är ganska "envisa"/bestämda när det gäller våra åsikter. Hatar när folk ska rätta en också, när man själv inte ens håller med.

Både bra ibland, men det är även en dålig sida, att jag alltid ska ha åsikter om ALLLLLT. 

Dessutomm började jag även tänka på det när en bloggare tog upp samma sak haha..

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0