Känslan när man inte har någon i världen att prata med.

Känns deprimerat att skriva "Hate my life" men vadfan, det är ju typ så jag känner just nu. 
När man vill säga allt och inget till någon, men man är rädd att det ska gå ut. För jag litar inte på någon i hela världen över hela mitt hjärta.
Troligen för att jag blir sviken over and over again. 
Saknar att kunna ha en bästavän att dela sitt liv med (om ni fattar) men just nu känner jag mig sååå sjukt jävla utanför.
Jag säger inte att jag inte har några vänner, för det har jag. Men ändå har jag typ iiingen att säga allt till, jag bara "vågar" inte...
(#NuKännerManSigSjupSomFanJu)
PUSS, Hannah
 
 

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0