Längtar...

Bild: Jag och Emma fotade lite!

Jäklar vad jag längtar till den här helgen som kommer! You want to know why? Tänker brerätta ändå. Typ hela släckten kommer upp hit till Stockholm och vi brukar äta skaldjurbuffe och bara umgås. Det här är en tradition sen många år tillbaka. På torsdagen så kommer alltid Mormor och Lennart upp först. På fredagen så kommer resten typ utom mina kusiner på pappas sida som kommer på lördagen. Så på fredagen så äter vi alla som har kommit middag på kvällen och har kul, kanske spelar lite kort eller wii. Lördagen så är ju alla här så då brukar vi på dagen typ åka in till stan och shoppa. Jag och min kusin brukar gå på bio. Typ runt 4 tiden så drar vi oss mot min faster eller min morbror och "för festar" lite innan vi åker till naglo och äter julbuffe som är skaldjur då. Vi som är under 18 + dom dom är litre sega sådär på kvällen brukar åka hem runt elva tiden, och de andra går ut och festar lite till. Söndagen = SLAPPA!!! Och alla åker hem :( Ni orkar säkert inte läsa det här ur tråkiga inlägg men hade lust att skriva lite och vad ska man skriva om...? Vad tycker ni? Vad vill ni att vi ska skriva om? Puss Julia!
 
 

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0