Man ska bjuuuuda, ok?

söou jäuwla hääät. nejnej, jag driver hahahhaha.
 
Asså jag tycker man ska "bjuda på sig själv" hhöhhöhö..
För att jag tycker det är fett jobbigt iallafall att vara med personer som typ tycker det är pinsamt att skratta inför folk, och leka perfekta hela tiden. För asså ingen är perfekt.. 
Det är olikheterna som gör oss olika.. :3 (NOOO SHIT, RIGHT?)  
Nejmen jag menar, alla gör misstag, jag gör dom hela tiden. Tillexempel snubblar på mina egna fötter mitt i skolkorridoren, vinkar till random personer jag kommer på att jag inte ens känner, spiler ut vatten på mcdonalds över hela golvet, OCH MASSAAA MER SAKER... hahahha.  MEN DET ÄR INGEN BIG DEAL.
Skratta åt det istället för att tro att världen ska gå under.?
 
Hihi nu fick jag sagt det jag skulle säga då, Bjuuud förfan hahahahah, vad töntig.. Nej jag är boss ju.  :D 
PUSS, Hannah 

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0