Massa plugg

Asså jag pallar alvaligt inte med allt plugg det är för mycket nu. Det har gått över gränsen vi har typ haft 10 läxor/presentationer/prov förra veckan och mer kommer… Tycker de inte att vi ska få ha någon fritid eller? Såklart så finns det vissa personer som pluggar hela tiden på deras fritid frivilligt, men jag vill gärna göra annat som att hinna gå på min dans som jag inte kommer kunna göra imorgon. Gissa varför!? Ska göra ett prov efter skolan på "surgery" det är typ som läxhjälp eller vad man nu ska säga. Jag tycker att lärarna på våran skola har väldigt höga krav på oss och vissa (jag) är inte super duktig och självlärd som vissa är. Men nu ska jag inte babbla på hur jäkla tråkigt det är att gå i skolan för det vet ni kanske. Eller?! 
 
Har mest slppat idag men nu så ska jag ta och plugga plugga plugga engelska och matte. Wish me luck! Sen så blir det Tv. Standard. Puss Julia

 


Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0