Miss New York

Bild: Inte min men har en liknade.

Gud vad jag vill tillbaka till underbara New York! Shoppingen, vädret, utsikten, människorna, frihetsgudinnan, brodway, empire state bulding, ground zero, brooklyn brige, times squere, hudson river, ALLT!! Vill tillbaka dit nu. Det var verkligen den bästa resan/stället jag har varit på i USA till och med bättre än Florida, Miami beach. Som också var helt underbart. Var bara 10 år gammal när vi var där så kände att jag inte utnyttgade resan som jag hade gjort ida. Såg lite bilder från när vi var där men kan inte ladda upp för att de är inte "bildfiler" Konstigt nog... Men men jag vill verkligen tillbaka!! Puss Julia
 

Kommentarer

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0