När det brister..

 
Folk, eller aa personer som tror att dom känner mig... Eller tror dom vet allting om mig och exakt hur jag känner...
Asså vet inte riktigt hur jag ska skriva, asså det är ju kul (eller vad man ska säga) att ni bryr er såklart.
Men vissa av er som tror att ni vet exakt hur jag känner hela tiden, blir jag nästan irriterad på.
 
Med tanke på att det INTE FINNS EN ENDA person på detta jordklot som kan sätta sig in i min situation eftersom ingen vet något om den.
Jag är en ganska typ.. hhahah "pratig" person, i skolan. Men bara för att jag skrattar och ler ofta, så betyder det inte att jag är skitglad och mår bra för det. 
 
Nu blev allt jäkligt komplicerat. först skriver jag att jag blir irriterad på folk som försöker låtsas att de förstår, och några meningar senare skriver jag att jag blir sur på att ingen fattar...?
ÅHH VAD JAG INTE KAN SKRIVA TYDLIGT, HAHA ? 
 

Idag brast det bara. Jag gick in i klassrummet på morgonen 40 minuter sent, efter att det hade hänt en sak. (som är privat)
Och såklart ser några av mina kompisar att jag inte mår bra.. Dom behöver bara fråga "Hur mår du?" Innan allt brister och där står jag gråtandes inför heeela klassen. Awkward? - JA. 
serious faceee
(applåder till er som orkade läsa allt)
PUSS, Hannah
 
 

Kommentarer
Postat av: Mäckän

Jag finns här alltid och jag kommer alltid stöta dig. Men som sagt jag kan inte sätta mig i din situation men jag lider.'<3

2012-11-13 @ 23:08:43
URL: http://miccansmode.blogg.se/

Kommentera här under, tack! ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0